free counters

Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2010

ΠΕΝΗΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΥΓΕΝΕΙΑ

Ένα ηλικιωμένο ζευγάρι γιόρταζε μετά από πολλά χρόνια έγγαμου βίου, τη χρυσή του επέτειο. Καθώς έπαιρναν το πρωινό τους μαζί, η γυναίκα σκέφτηκε: «Εδώ και πενήντα χρόνια, για να ευχαριστήσω τον άντρα μου, του δίνω πάντα την τραγανή γωνία του ψωμιού. Σήμερα θέλω να επιτρέψω στον εαυτό μου να απολαύσει επιτέλους μία φορά αυτή τη νοστιμιά».

Άλειψε λοιπόν για τον εαυτό της τη γωνία του ψωμιού με μέλι κι έδωσε στον άντρα της το κομμάτι με την πολλή ψίχα. Προς μεγάλη της έκπληξη ο άντρας της άρπαξε ενθουσιασμένος το χέρι της και το φίλησε λέγοντας της: «Αγαπημένη μου, καλύτερο δώρο δεν θα μπορούσες να μου κάνεις. Εδώ και 50 χρόνια δεν έχω φάει την ψίχα που είναι το αγαπημένο μου κομμάτι απ’ το ψωμί. Ήθελα πάντα να το παίρνεις εσύ που σου αρέσει τόσο πολύ!»

2 σχόλια: